
Cumhurbaşkanlığı kararnamesi ile Gaziantep islahiye ilçesine atanan Kaymakamımız Sayın Emre Oğuz Türk ve yine tayinleri çıkan İlçe Cumhuriyet Başsavcı Vekili Sayın İsmail İslam Alparslan ve İlçe Hakimi Sayın Merve Baştürk için düzenlenen veda programına meclis üyelerimiz,siyasi parti temsilcileri, STK temsilcileri,muhtarlarımız ile birlikte katıldık. Kendilerine ilçemize verdikleri değerli hizmetlerden dolayı teşekkür ediyor, yeni görev yerlerinde başarılar diliyoruz. Rabbim yollarını ve bahtlarını açık eylesin.