
İlçemizde, Aşkale Kaymakamlığı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı tarafından hizmete sunulan Aşevi’nin açılış programına İlçe Kaymakamımız Sayın Emre Oğuztürk ilçe Cumhuriyet Başsavcı V. Sayın İsmail İslam Alpaslan ilçe protokolü ile birlikte katıldık. Dayanışmanın, paylaşmanın ve gönüllere dokunmanın en güzel örneklerinden biri olan bu hizmetin ilçemize hayırlı olmasını diliyoruz.